ZONDAG DUS

Komende zondag is dus de presentatie van “30 Openbaringen”. Hoewel mijn stem nog lang niet optimaal is, wil ik per se een stukje voorlezen. Ik heb daarvoor een verhaal, dat ik eerder op mijn letterbindingweblog heb geplaatst, aangepast en uitgeprint. Ik heb net even proef gelezen voor manlief en hij heeft me getimed. Het duurde vijf minuten en 40 seconden. Ik weet niet precies hoeveel tijd ik krijg, maar volgens mij moet dit kunnen. Ik zal de rest van de dag en morgen maar zoveel mogelijk mijn mond houden om mijn stem te sparen. Rust werkt nog altijd het best. Hoop ik.

Nerveus om voor een aantal vreemden en bekenden een verhaal voor te lezen, ben ik niet. Ik heb tenslotte niet voor niks jaren bij het toneel gespeeld. Hoe het verhaal ontvangen wordt, is wel iets wat me een beetje kriebels in de buik geeft. Het is namelijk een heel klein beetje ondeugend. Echt een heel klein beetje maar.:-)

Steeds meer mensen zijn aan een nieuw weblog begonnen om toch te kunnen blijven schrijven. Zo langzamerhand krijgen we dus weer steeds meer te lezen. Dat wil zeggen, als je op de hoogte bent gesteld van het bestaan van die nieuwe weblogs. Sommige mensen geven het door via een mailtje. Zelf heb ik het via reacties gedaan. Ik merk vanzelf wel wie er dan bij me willen lezen. Ik ben wel blij dat er weer wat meer leven in logland komt, want het was akelig stil.

Ik hoop weer een vaste regelmaat te vinden in het schrijven en de dagelijkse gebeurtenissen af te wisselen met leuke en/of spannende verhalen.

 —

11 reacties

  1. hanneke said,

    16 september 2011 bij 1:19 PM

    oeioei…ga je DAT verhaal voorlezen….ondeugd 😉

  2. Noofs said,

    16 september 2011 bij 3:43 PM

    Ik wens je voor zondag alvast heel veel succes!

  3. Aline said,

    16 september 2011 bij 7:44 PM

    Ik zal voor je duimen dat je het zondag kan voorlezen… 😀 Jeetje wat is dat spannend zeg voorlezen van een eigen verhaal…
    En als je mij zoekt ik ben hier: alineblogt.nl 😉

  4. 16 september 2011 bij 7:59 PM

    Ik hoop van harte dat je stem het aankan. Zal voor je duimen! En er is toch niks mis met een beetje ondeugend?

    Beterschap en een spannende zondag!

  5. Melody said,

    17 september 2011 bij 8:59 AM

    Jij en ondeugend????? Sinds wanneeer????? Had je mij dat niet ff eerder kunnen vertellen???????????
    Muts!

    -x- {{ knuf }}

  6. Novelle said,

    17 september 2011 bij 12:28 PM

    ik wens je ook vooral er veel plezier bij Trui.Wat dat wens ik je van harte toe.

  7. Mrs. T. said,

    17 september 2011 bij 1:53 PM

    wow, weer in een boek. Volgens mij ga ik dat via Hanneke bestellen, maar ik heb nog niets van haar gehoord. Komt vast nog.
    Veel succes zondag!

  8. sumi said,

    17 september 2011 bij 10:47 PM

    Dat was ik even vergeten, dat je zondag moet lezen. Alsnog dus heel veel succes enne…….ik weet dat je het niet lekker vindt, maar honing is echt heel goed voor de stem!!! SUCCES!

  9. hanneke said,

    18 september 2011 bij 11:45 AM

    succes en tot straks!

  10. inge said,

    19 september 2011 bij 1:29 PM

    nou, stil was het zeker. nog wel een beetje. had zelf ook beduidend minder reacties sinds webstreepjelog eruit knalde hahaha maar de lange winteravonden komen er weer aan..
    welkom terug! ^^

  11. geesjesgedachten said,

    25 september 2011 bij 5:08 PM

    Ik ben er ook weer trui, vanavond maar es proberen om een nieuw logje te schrijven.
    Ik heb het boek van Hanneke cadeau gekregen. Erg leuk!!
    Natuurlijk blijven we bloggen en elkaar volgen, veels te leuk om het niet te doen!
    Inge zei het al, de winteravonden komen er zo weer aan. Maar nu toch eerst van een mooie nazomer genieten hoor!


Plaats een reactie