OPROEPJE

Sinds een week doet zich een probleem voor met het reageren bij verschillende WP weblogs. Bij een aantal kan ik alleen via het beantwoorden bij een eerdere reactie mijn zegje doen. En zelfs dat lukt niet altijd. Bij slechts twee weblogs kan ik (nu nog) rechtstreeks reageren. Heeft iemand een idee hoe dat kan? En is er ook een oplossing voorhanden? Ik vind dat namelijk heel erg vervelend. Zelfs op mijn eigen weblog kan ik niet rechtstreeks reageren.

Hulp gewenst dus. Bij voorbaat mijn dank.

11 reacties

  1. geesje said,

    25 juni 2012 bij 10:46 AM

    Goh wat vervelend Trui, ik heb er geen problemen mee. Enne….een oplossing voor dit probleem van mijn kant?????? Grinnik je weet dat ik er net zo veel van begrijp als dat jij het doet.
    Hopelijk kun je dit snel weer oplossen meis.
    Lieve groetjes, Geesje

  2. Mrs. T. said,

    25 juni 2012 bij 7:49 PM

    Ik heb geen idee wat het probleem is. Krijg je een foutmelding of zo? Soms kan er iets met het emailadres zijn. Als je dan een fake-mailadres ingeeft, dan kun je wel reageren.

  3. Mrs. T. said,

    25 juni 2012 bij 7:49 PM

    En geen enkel probleem het reageren hier. Wordt in een keer geplaatst de reactie.

    • nieuwetrui said,

      25 juni 2012 bij 8:35 PM

      Het probleem is, dat het reactieveld niet aangeklikt kan worden worden. Geen idee hoe dat kan.

  4. 25 juni 2012 bij 10:09 PM

    Wist ik het maar met ik ben een ontzettend ei achter de knoppen. Problemen laat ik altijd door mijn helpdesk in de vorm van mijn broer oplossen. Hopelijk kan iemand je iets wijzer maken. (Het eerste wie in me opkomt is Melody…)

  5. Filosofietje said,

    26 juni 2012 bij 9:22 PM

    Ik kan je helaas niet helpen. Ik zit met een hele lading andere problemen.. Eerlijk gezegd snap ik niet zoveel van dat WP. Nou eens even kijken of ik deze reactie zonder troubles kan plaatsen. wish me luck!

  6. Filosofietje said,

    26 juni 2012 bij 9:23 PM

    jaha.. dat gaat dus goed! Hoera!😉

  7. Filosofietje said,

    26 juni 2012 bij 9:24 PM

    Maar als ik nu naar Mirjam Kakelbont wil dan gaat dat dus niet. Probleem nummer zoveel.

  8. Platoonline said,

    30 juni 2012 bij 12:49 AM

    Ik heb dit probleem een half jaar geleden gehad. Maar daarna was het ineens over. Misschien weet Melody wat de oplossing is. Ik kan overal gewoon reageren. Hier ook. Ik kijk altijd wel of ik goed ben ingelogd (WP wil me nog wel eens spontaan uitloggen en dan krijg ik bericht dat ik niet kan reageren. Maar dat is dan ook alles. Eenmaal goed ingelogd, loopt alles prima.

  9. hanneke said,

    6 juli 2012 bij 12:22 PM

    heb er soms ook last van, maar dan is het ineens weer over.
    soms helpt het een andere browser te gebruiken (chrome)

  10. inge said,

    8 juli 2012 bij 11:01 AM

    geen idee, heb je inmiddels een oplossing? #hopeso


Geef een reactie

