ONBEREIKBAAR

Wat ben je mooi, mijn lieve man.

Ik streel je hand, je wang, je haren.

Kus je lippen, nu nog warm.

Fluister in je oor.

Ik hou van je.

Hou jij ook van mij?

Zeg het me, alsjeblieft.

Je lippen blijven gesloten.

Je ogen ook.

Ik leg mijn hand op je hart.

Je hart klopt.

Het klopt voor mij, ik voel het.

Ik pak jouw hand, voorzichtig.

Houd hem tegen mijn borst.

Voel je mijn hart?

Het klopt voor jou.

Altijd.

Alleen voor jou.

Jouw hand op mijn hart.

Samen, zo dichtbij ben jij.

Zo dichtbij.

En toch zo onbereikbaar.

14 reacties

  1. Marja said,

    24 februari 2012 bij 9:57 PM

    Hartverscheurend mooi.

  2. Trees said,

    24 februari 2012 bij 10:00 PM

    Je hebt het voor elkaar Trui, ben in tranen. Wat verschrikkelijk he… Geen woorden voor. Prachtig verwoord

  3. geesje said,

    24 februari 2012 bij 10:41 PM

    Trui, Wat heb je dit prachtig geschreven. Ik huil.
    Je bent een bijzondere vrouw Trui, je draagt heel veel liefde met je mee.

  4. Aniek said,

    24 februari 2012 bij 11:25 PM

    Ontzettend mooi geschreven.. Eigenlijk is er zojuist een gevoel beschreven dat niet te beschrijven is..
    Ik ben er trots op dat mijn schoonmama dit kan!

    Liefs

  5. zegdanniets said,

    24 februari 2012 bij 11:48 PM

    Heel mooi!!!!!!!
    en niets is onbereikbaar!

    XXX

  6. Mrs. T. said,

    25 februari 2012 bij 1:00 AM

    Stil van.

  7. hannekelive said,

    25 februari 2012 bij 3:44 PM

    wat fantastisch om nog zo verliefd te zijn…….

  8. hannekelive said,

    25 februari 2012 bij 3:45 PM

    ….en er zo over kunnen schrijven

  9. Map said,

    26 februari 2012 bij 4:26 PM

    Mooi!!!!

  10. 26 februari 2012 bij 9:36 PM

    Uit het hart gegrepen! Ik ben er stil van…

  11. Novelle said,

    27 februari 2012 bij 1:53 PM

    schrijf je nu over friso en Mabel?
    zo ja:
    Nou dat heb je dan zeer uniek,inlevend beschreven Trui.
    Mijn complimenten daarvoor!

  12. Tina said,

    27 februari 2012 bij 9:10 PM

    Prachtig! Echt. Ik vind veel gedichten te bloemrijk, maar dit raakte me echt!

  13. platoonline said,

    28 februari 2012 bij 5:45 PM

    Prachtig en invoelend geschreven Trui. Poezie is een kant die ik nog niet van je kende, maar ook dat beheers je dus. En hoe.

  14. Truus said,

    8 maart 2012 bij 1:11 PM

    Prachtig, om stil van te worden…


Geef een reactie

