KERSTGEVOEL

“Zeg Trui, weet je wel dat het zondag al Kerstmis is?”

“Ja, duhhuh, ik ben niet helemaal achterlijk.”

“Waar is jouw kerstgevoel dan?”

“Kijk eens goed om je heen! Er staat een boom, de ramen zijn versierd met kerstfiguurtjes….. Er staat zelfs een kerstster op tafel.”

“Dat is waar, maar heb je al op je weblog gekeken?”

“Waar slaat dat nou weer op? Wat heeft dat met kerstgevoel te maken?”

“Alles! En ik heb het nog niet gezien.”

“Echt meid, je spreekt in raadselen. Wat heb je niet gezien?”

“Als je dat nog moet vragen, ja dan………..”

“Het spijt me, maar ik heb echt geen idee waar je het over hebt.”

“Je kerstverhaal natuurlijk! Dat had er toch allang moeten staan?”

 “Flauwe kul! Ik heb nog vijf dagen voor het kerst is. Trouwens, ik weet nog helemaal niet waar dat verhaal over zal gaan.”

“Nou, dan zou ik me daar maar eens gauw in gaan verdiepen. Die vijf dagen zijn voorbij voor je er erg in hebt en dan zit jij zonder kerstverhaal. Dat wil je toch niet?”                                                                                                

“Nee, ja, hmmm.”

“Dus?????”

“Oké oké, ik zal er over nadenken. Tevreden?”

“Voor nu ja, maar denk niet al te lang, hè.”

 

Pfffffffff, vermoeiend hoor, die gesprekken met mezelf!

16 reacties

  1. Trees said,

    20 december 2011 bij 5:50 PM

    Heb ik ook wel eens last van ja😉
    Maar je moet niks toch Trui?
    Glimlachend wacht ik toch even af…
    Groetjes, Trees

  2. hanneke said,

    20 december 2011 bij 5:59 PM

    lieve trui, daar zijn pillen voor!

  3. Marja said,

    20 december 2011 bij 6:47 PM

    Ach, arme Trui. Ik stuur wat kerstgevoel jouw richting op. Goed?
    Hier komt het: * * * * * * * * * *

  4. DharSon said,

    20 december 2011 bij 8:49 PM

    Ja het meest vermoeiend gesprekken met jezelf.
    Het kerstgevoel en verhaal komt vast op het moment wanneer je het niet verwacht.

  5. Hartelijke Hot Hulk said,

    20 december 2011 bij 10:16 PM

    Wat een heerlijk relaas ………………….om zo tegen jezelf te……..raaskallen!

  6. 20 december 2011 bij 10:20 PM

    Schaterlach! Zeer herkenbaar.
    Ik zit me helemaal niet bezig te houden met Kerst, sla het het liefst over.
    Wanneer je wilt mag je me mailen wat voor vakantie jullie dan op kreta willen Trui, ik vind dat leuk!
    Kijk ook eens weer in “mijn gedachten”, daar ben ik voorzichtig alles weer op orde aan het maken.
    http://binnenste.weblog.nl/

  7. Xander said,

    21 december 2011 bij 9:40 AM

    Beetje last van Dissociatieve identiteitsstoornis??
    tot vanaaf.

    XX

  8. Mrs. T. said,

    21 december 2011 bij 12:39 PM

    Ik heb mijn kerstverhaal (van de WE-300) klaar maar ik plaats het pas op 24 december.😉

    Gezellig trouwens met jezelf praten, daar heb je niet eens een stem voor nodig.

  9. 21 december 2011 bij 1:42 PM

    @ Trui, je kunt boven het bericht op het ballonnetje of onder het bericht op ‘leave a replay klikken om te reageren in ‘mijn gedachten”, dat moet kunnen hoor meis.

  10. 21 december 2011 bij 5:51 PM

    Haha trui, ben je nog iebelig? Je reactie staat er wel hoor, ik moet de reacties eerst goedkeuren. Ik zoek nog uit hoe of ik dat kan veranderen.
    Doeidoei

  11. gewoonanneke said,

    21 december 2011 bij 9:18 PM

    En heeft het al een kerstverhaal opgeleverd haha Ja ken dat wel dat praten tegen jezelf.

  12. Leo's mening said,

    22 december 2011 bij 10:30 AM

    Er is nu ook wel enige twijfel over het communicatieve gehalte binnen de persoonlijke relatie hoor….als je al met jezelf gaat zitten bloggen?! Hoe dan ook, hoop ik dat jullie heel fijne kerstdagen en jaarwisseling mee gaan maken….samen uiteraard en in geode gezondheid!

  13. inge said,

    22 december 2011 bij 12:32 PM

    hahaha het is nog lang geen kerst, zit hier met ziek kindje en ik wil (graag..) dat ‘ie beter is voor de kerst, dus ik vind, we hebben nog tijd zat! ^^

  14. 22 december 2011 bij 11:09 PM

    Haha, hoe harder ik mijn best doe, hoe minder er uit mijn pen komt, dus die gesprekken met jezelf begrijp ik helemaal.
    Fijne Kerst! (Met of zonder kerstverhaal…)

  15. 23 december 2011 bij 11:58 AM

    Lief Truitje,
    Misschien helpt eerst een beschuitje
    Vervolgens meteen een fluitje
    En daarna spuitje

  16. platoonline said,

    29 december 2011 bij 10:47 PM

    Leuke samenspraak. Nu snel naar het kerstverhaal.


Geef een reactie

